CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Labels

aku dan dia (1) bengong (5) family (4) geram (9) happy (7) marah (9) romantic message (7) sedih (2) sekolah (16)

Monday, February 28, 2011

bengong suda...

hyep..
uuuu....tjuk entry kite kali ini..
hahaha..bengong suda..
npe bengong yer..
begini la situasi tadi..
ngeh3...

lokasi : di rumah...[dapur]
situasi : mau bikin air teh lorh..[huhuhu]
mood : hepi [ta taw nape]

oke..tadi setelah ieda rendam air teh tu...
ieda pun campurkan dengan air sejuk..
tamo panas2..huhuhu

setelah siap..
aku pun g la ke depan..
mau menikmati air tadi...haha..
tadi ieda pastu aku..
minum2 time..
opps!!!
run for ur life!!!!!
sinki!!
ghahaha...na taw nape????
jeng...
jeng..
jeng..
jeng...

bwerkk!!!
adoi..aku lupe letak gula la....
+_+"
adoi..hahahaha...
mcm pelaq..

nampak sgt ta penah buat air...
woi!!sori sikit..ari2 aku buat air kat bapak aku...
arini je aku tak buat..tu sebab terlupa tu...
haha..tah2 ingat kat dea ta..
haha..memang teringat pun..

hurm..naseb bek tu air aku..
kalo bapak aku???
sure2 aku kene perli..ghahahaha...

okela..bubye..
na stori tu je pun...

No comments:

Post a Comment



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

Cerita-cerita yang popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...