CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Labels

aku dan dia (1) bengong (5) family (4) geram (9) happy (7) marah (9) romantic message (7) sedih (2) sekolah (16)

Friday, March 23, 2012

10A+ ???

10A+??
nape tajuk aku macam tu??
hahaha...pasai aku dapat 10A+..
still ta percaye sampai sekarang..






ehhhhhh!!!!!!!!!!!!! jap!!!!!!!!!!!!!




hahahahahaha...
aku prepare ayat je..
untuk next year..

bukan aku perasan.. tapi...
aku nak sangat 10A+ !!!!!!

aku nak hepikan mak bapak aku..
hope temakbul..tolong doakan...

hehe.. bes kowt tengok dowang dalam tv..
dapat 10A+ kowt....
hehehehehe.... straight je A+ nye...

aku nakkk!!!
Ya Allah...perkenankanlah doa hambamu ini ya Allah..
amin..


hehe..chaw...

No comments:

Post a Comment



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

Cerita-cerita yang popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...