CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Labels

aku dan dia (1) bengong (5) family (4) geram (9) happy (7) marah (9) romantic message (7) sedih (2) sekolah (16)

Tuesday, January 25, 2011

arghhh!

arghh!!!aku tension,,..tension..tension..
semua orang na wat aku mara arini...
argghh!!!@%^$&*^

-------------------------------------------------------------

tadi dlm kelas..
adela sorang budak ni..
bajet ta habis2..
aku bawak kamera pun lu na bising..
suke ati lar..
u're not a prefect..
so,dun act lyk a prefect..
btw..u're a new student..
so,,dun over urself too much..!!
lu ta kenal gua..lu jangan cakap banyak la..

naseb bek dea sedar dea bukan pengawas tadi..
law ta memang kene ar..
gedixx sangat asal..
camera aku..lantak ar...
kalau hilang pun..
bukan aku suruh ko ganti..
grr!!!
so...mind ur own business la..
-------------------------------------------------------------------------------

yang lagi sorang ni..
penat aku tunggu..
batang hidung pun ta nampak..
dekat 1 jam setengah aku tunggu..
kalau setengah jam tu tapela jugak..
da la berdiri...
law ade tempat duduk tape jugak..
haish...

-------------------------------------------------------------------------------

pastu tadi balik..
aku na makan keropok lekor..
lapar siot..
dari pagi ta makan..
balik sekola tu aku nampak ade lagi..
na suh mama berhenti..kereta banyak..
da la naek kereta..
law naek moto tape jugak..
bole maen cilok2..
balik tu aku pun suh la adik aku gi beli..
pergi2..dea balik..cakap da tade..
arghh!!ni na mencarut ni..

 -----------------------------------------------------------------------------------

tadi adik aku gi la kedai beli barang..
2.10 harge dea..
adik aku bwak 5.20..
dea pun bgila duet tu..
orang tu pergi pulangkan 2.90..
arghh!!adik aku da bagi duet syiling da..
yang uncle pegi pecah an duet tu pasai ape..!!
adoi..
da la aku ta na pecah duet tu..
law ta dapat balik duet 3.00..
ni dah dapat 2.90 jew..
kalau 90 sen tu duet ringgit tape jugak..
ni duet syiling..
dala duet syiling umah aku melambak..
aduyai..
sakitnye jiwe..

---------------------------------------------------------------------------------

arghh!!!
aku tana la mara2..
nanti ngn mak aku sekali kang aku mara..
da la berdose..
arghh!!arghh!!arghh!!!

2 comments:

  1. erk.. pahal ko ni??
    wat relaks sudey lar... hehe

    ReplyDelete
  2. byk lar ko...tension2!!
    tmbh mslh laen plak arini..arghh!!

    ReplyDelete



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

Cerita-cerita yang popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...