CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Labels

aku dan dia (1) bengong (5) family (4) geram (9) happy (7) marah (9) romantic message (7) sedih (2) sekolah (16)

Tuesday, January 4, 2011

Pening

salam..
urgghh!!pening aww..
ta pasal2 tadi at skola kene jadi orang tengah..
selalu deaorg yang jadi orang tengah sebab aku..
tapi arini aku pulak ambk alih..hahaha

yang peningnye..dua kisah cinta yang memerlukan aku jadi orang tengah,,
hurm..kalaw satu takpela jugak..
oke..jom kite bace..

-------------------------------------------
KISAH PERTAMA..
antare mr.w,aku n cik L..

oke..tadila adela student bawu masuk..name dea cik L..
cik L ni dulu pernah skola at cni..tp dea pindah..tup2..dea pindah balik at cni..
pe yang dea cari at cini pown ieda ta taw..huhu

so,,kalau da name budak laki..
pantang tengok student bawu masuk..mule la gatai gedixx..
tambah2 kalau awex tu comei..seperti cik L..
ta pown sebenarnye..huk3
tapi yang kesiannye..
deaorang ta taw yang cik L tu pernah sekola at cini..
erkk..=_="..haha

so,,adela due,tiga orang mamat nak kenal ngn dea..ta banyak pown..due,tige jew..
hak3..banyak la tu..aduyai..
tapi the rest tu oke..yang paling gatai tu mr.w la..
mule2 dea mnx tolong kwn kiteorg mnx number cik L ni..
tapi tah dea..huhu
then,,si mr.w ni pown mnx tolong akule..
oo..dulu kau suke kenekan aku..skrg ni ko mnx tolong aku plak..=_="

yang cik L kite ni pulak satu hal jugak..
kjap na bgi..kjap tana bgi..
la..mane satu ni?last2 dea bagi gak..
gatai ek..hehe..

yang ieda peningnye..si mr.w tu duk panggil2 ieda soh mnx number fond cik L..
orang da tunjuk da at dea..orang da dapat number fond dea..
tapi dea ttap bangang,,kjap2 pnggil soh ieda mnx number tu..
la..kan aku da ckap aku da dpat....=_="
tpi..dea ttap soh ieda mnx..haish..tdi ingat tana bgi jew..
yela..org da ckp org da dpat number cik L..dea soh mnx ag..
na mnx ape ag hah??hurm..=_="
smpai last2 ieda g jumpe si mr.w..ha..senang..
eh..ta jgak..pastu dea ttap duk pnggil2 agi..argghh!!

so,,time balik tadi..ieda pown bagila number tu..
tu pown mr.w tu da otw na balik da..
bukan na tggu ..apela ko ni..hahax..
naseb bek snang na pnggil ko..
mane taknye..bunyi moto dea..
huh..gilew kuat..huhu

cenggini la situasi tadi..

mr.w : ha..nape?
ieda : ko na ta na??
mr.w : ade ke?
ieda : ( la..=_="..yang tadi aku cakap tu ape...aduhai)   
          urm.ade..tadi dea soh ko cakap at depan..
mr.w : hah? malu la..(kowt)
yunk n ieda : abis..ko ngorat anak dara orang tu ta malu  
                     pulak..
mr.w : (gelak..n terus blah..tade thx lgsung..huh)

lebih kurang camtu la tadi..
cane yunk bole terselit dalam story 1st ni..
lupekan jela..huhu

-----------------------------------------

KISAH KEDUA..
antare mr.B,aku, n cik Y..

kisah deaorg ni laen ckit..
law kisah 1st tadi..sal mr.w ngorat si cik L..
tapi ni atare pakwe dan makwe..
huhuhu..

si cik Y ni tadi juz na kenakan si mr.B jew..
bile si mr.b ni pnggil..
si cik Y tu saje jela buat pekak..
so..si mr.b ni panggil ieda soh cabut earfon at telinga si cik Y tu..
waktu tu ieda ngn cik Y ngah dengar lagu..huhuhu..kantoi la bwa mp3 g skola..

ieda pown tipu la si mr. B ni..
ckap ieda yang pakai..
dea pnggil lagi..ah..lnx kau..hahaha

lepas beberapa minit..
weda!!weda!!
dea pnggil lagi..urgghh!!=_="

ieda : ap?!(bengang da tu)
mr.B : cabut earfon at telinga cik Y tu..
ieda : aku yang pakai la..(smbil tunjuk earfon tu..tp 
          sebelah jew..)
mr.B : sebelah lagi??

erkk..kantoi..hahaha,,last2 kami ta dengar lagu da..
ttup mp3..sibuk je la ko ni mr.B..hurm..=_=*

ko duk asyik panggil aku jew..
sampai last2..name aku pown ko lupe ekh..
=_=" hurm..

---------------------------------

so..yang same dalam cerite ni adelah..
ieda na dengar lagu pown ta bole..
due2 mamat ni duk pnggil2..
kejap2 panggil..
kejap2 panggil..
urgghh!!pening ieda..
mane na dengar lagu,,mane na tengok deaorg panggil,mane na ckp ngn cik L n cik Y lagi..
serentak lak tu..kisah 1st n kisah 2nd..
dari lepas rehat..pkol 11.20-2.30..
tu bwu cite sikit jew..belum spenuhnye lgi..
so korang..
aku letak jwatan la pasni..
erkk..

oke..salam..

6 comments:

  1. huhu.. abot dats stori no komen..
    tp better jgn bwk mp3 g skola la weyh .. huhuhu.. as a prefect aku xsuke larr tgk lau fren aku lggr peraturan.. (sory) .. nti2 jd pape ssh.. aku pown xbole tlg korang.. so, xpyh larr bwk ek.. jgn pk pelek >=
    ~~lau aku syg korang aku akn tgo korang n xmo korang buat any mistakes k.. n_n )

    ReplyDelete
  2. huhu..oke2...thx aww..bwk td je pown..
    sbb boring gilew..k..pasni aq soh yunk jgn bw..
    mne le aq taw dea na bwa td..law taw..aq tade la bg..huhu..yes boss!!hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.............................................................................................................................................. nant kem slam kat sume dak ppuan klas 4 sn

    ReplyDelete
  4. ieda!!!
    jgn cite abez!!!
    huhuhuhu~
    bahaye....
    =_=

    ReplyDelete
  5. anonymous??? spe?

    ReplyDelete
  6. yunk:oke2..huhu
    anonymous:who r u..?y u didn't write ur name..la..

    ReplyDelete



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

Cerita-cerita yang popular

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...